• BANNER5

OMC: u cummerciu di merci in u terzu trimestre hè sempre più bassu chè prima di l'epidemia

U cummerciu mundiale di merci hà rimbalzatu in u terzu trimestre, in crescita di 11,6% mese per mese, ma hè sempre calatu di 5,6% paragunatu à u listessu periodu di l'annu scorsu, postu chì l'America di u Nordu, l'Europa è altre regioni anu rilassatu e misure di "bloccu" è e principali economie anu aduttatu pulitiche fiscali è monetarie per sustene l'ecunumia, secondu i dati publicati da l'urganizazione mundiale di u cummerciu u 18.

Da u puntu di vista di a prestazione di l'esportazione, u momentum di ripresa hè forte in e regioni cù un altu gradu di industrializazione, mentre chì u ritmu di ripresa di e regioni cù risorse naturali cum'è principali prudutti d'esportazione hè relativamente lentu. In u terzu trimestre di quest'annu, u vulume di l'esportazioni di merci da l'America di u Nordu, l'Europa è l'Asia hè aumentatu significativamente annantu à una basa mensile, cù una crescita à duie cifre. Da u puntu di vista di i dati d'impurtazione, u vulume d'impurtazione di l'America di u Nordu è di l'Europa hè aumentatu significativamente paragunatu à u secondu trimestre, ma u vulume d'impurtazione di tutte e regioni di u mondu hè diminuitu paragunatu à u listessu periodu di l'annu scorsu.

I dati mostranu chì in i primi trè trimestri di quest'annu, u cummerciu mundiale di merci hè calatu di 8,2% annantu à l'annu precedente. L'OMC hà dichjaratu chì a ripresa di a nova pneumonia da coronavirus in certe zone puderia influenzà u cummerciu di merci in u quartu trimestre, è influenzà ulteriormente a prestazione di tuttu l'annu.

In uttrovi, l'Organizazione Mundiale di u Cummerciu (OMC) hà previstu chì u vulume di u cummerciu mundiale di merci si riducerà di 9,2% quest'annu è aumenterà di 7,2% l'annu prossimu, ma a scala di u cummerciu saria assai più bassa chè u livellu prima di l'epidemia.


Data di publicazione: 22 dicembre 2020