• BANNER 5

U trasportu hè aumentatu 5 volte per via di l'esplosione di u trasportu marittimu, è u trenu China Europe cuntinueghja à cresce.

I punti caldi d'oghje:

1. U tassu di trasportu hè cresciutu cinque volte, è u trenu di China Europe hà cuntinuatu à cresce.

2. U novu strain hè fora di cuntrollu!I paesi europei taglianu i voli da è da a Gran Bretagna.

3. U pacchettu di e-commerce di New York serà addebitatu 3 dollari di tassa!A spesa di i cumpratori pò esse ridutta.

4. Attenzione di u venditore !A prudenza deve esse presa quandu sceglite "tubu emeticu" per a vendita publica nantu à a piattaforma di e-commerce.

5. Blizzard in i Stati Uniti hà ritardatu 6 milioni di pacchetti à ghjornu, è u guvernu hà attribuitu un altru $ 900 miliardi in aiutu.

6. In risposta à a tarifa di ritornu ultra-altu, assai plataforme anu rilassatu a pulitica di ritornu.

 

1. U tassu di trasportu hè cresciutu cinque volte, è u trenu di China Europe hà cuntinuatu à cresce.

Dopu à l'8 dicembre, l'Amministrazione Generale di Ferroviari hà annunziatu chì tutte e merchenzie d'esportazione anu cessatu di carica.I costi di spedizione finu à 13500 dollari americani, un gran numaru di ordini annullati!Dapoi lugliu, per via di u forte aumentu di u voluminu di trasportu d'esportazione di a Cina è di u forte aumentu di a dumanda di container d'esportazione, u campu di logistica di u cummerciu esteru hà generalmente vistu una carenza di fonti di container è una crescita di i tassi di trasportu.In e circustanze di l'esplosione di carichi marittimi è u trasportu aereu caru, assai pruprietarii di carichi anu vultatu a so attenzione à u trasportu ferroviariu, chì rende difficiuli di ottene u spaziu ferroviariu.

[u cummerciu esteru d'oghje] per via di l'esplosione di u trasportu marittimu, a tarifa di u trasportu hè cresciutu di cinque volte, è u trenu China Europe cuntinueghja à cresce.

International Freight media loadstar hà dettu: a penuria di containeri, a congestione è i tassi di trasportu elevati sò diventati ancu sfide per i treni China Europe.I tassi di trasportu sò cresciuti da cinque volte per via di a dumanda "estrema" di u mercatu è di una mancanza anormale di l'equipaggiu.

Sicondu l'ultimi dati, da ghjennaghju à nuvembre di questu annu, China Europe Trains Operated 11215 treni è 1,024 milioni di TEU, rispettivamente di 50% è 56% annantu à l'annu annu, è a tarifa di containeru pisanti cumpleta era 98,4%.I treni China Europe anu cuntinuatu à operare à un altu livellu, cù una crescita di duie cifre per nove mesi consecutivi da marzu, è più di 1000 treni in un solu mese per sette mesi consecutivi da maghju.

 

2. U novu strain hè fora di cuntrollu!I paesi europei taglianu i voli da è da a Gran Bretagna.

Sicondu i rapporti, trè paesi fora di u Regnu Unitu anu trovu una nova mutazione di coronavirus!Quellu chì hà dettu chì avia nutatu "segni preliminari" chì u novu coronavirus mutatu, chì hà cuminciatu à apparisce in u Regnu Unitu in settembre, "si sparghje più rapidamente da persona à persona.

Per affruntà u risicu di a diffusione di novi varianti di coronavirus in u Regnu Unitu, almenu 28 paesi è regioni anu implementatu u bloccu di e fruntiere contr'à u Regnu Unitu.Voli in terra d'Italia da è da u Regnu Unitu;l'Olanda suspende tutti i voli di passageri da u Regnu Unitu finu à u 1 di ghjennaghju di u 2021;Spagna hà dumandatu à l'UE per piglià misure cumuni per impedisce i voli da u Regnu Unitu;U Belgio hà firmatu u trenu express Eurostar à Londra è hà chjusu a so fruntiera cù u Regnu Unitu per almenu 24 ore;Francia hà annunziatu una sospensjoni di 48 ore di u trafficu aereu, marittimu è aereu da è da u Regnu Unitu;

 

3. U pacchettu di e-commerce serà addebitatu 3 dollari tassa!A spesa di i cumpratori pò esse ridutta.

Sicondu i rapporti di i media stranieri, in a seconda settimana di dicembre, u demucraticu Robert Carroll hà introduttu un prughjettu di legge chì impone un tributu supplementu di $ 3 nantu à i pacchetti di e-commerce consegnati à i residenti di New York, in più di droghe è cibo.John Samuelsen, presidente di u Carroll è u sindicatu di i travagliadori di trasportu, hà dettu chì l'implementazione di a pulitica incuraghjeria ancu i residenti di New York à sustene e piccule imprese è i magazzini lucali piuttostu cà l'imprese più grande.

Ma u prugettu hè statu ancu criticatu, cumprese Alexandria, una deputata di New York."Tassà e persone chì compranu latte in polvere in linea hè megliu cà tassà e grande cumpagnie chì anu fattu miliardi di dollari in l'epidemie".Certi sperti crèdenu chì u supplementu di pacchettu hà ancu vantaghji putenziali, perchè pò riduce a carica nantu à i venditori causata da a reta logistica stretta, è riduce i rifiuti causati da u gran numaru di pacchetti consegnati da i trasportatori cum'è ups è FedEx ogni ghjornu.

 

4. Attenzione di u venditore !A prudenza deve esse presa quandu sceglite "tubu emeticu" per a vendita publica nantu à a piattaforma di e-commerce.

Hè capitu chì un sondaghju di i media hà truvatu chì un gran numaru di tubi emetici cù i codici di "tubu di cunigliu" è "tubu di fata" sò venduti in certi plataformi di e-commerce, cù centinaie di vendita mensili.U vinditore hà dettu chì l'usu di u tubu emeticu hè una media di 10 kilogrammi à mese, è l'usu di innocu.Quandu s'utilice, hè necessariu inserisce u tubu emeticu in u stomacu per 50 cm, perchè l'alimentu pò esse sputatu longu u tubu.In media, pò perde più di deci kilogrammi à mese.Dopu l'usu qualificatu, ùn hà micca sensazione di corpu straneru, è ùn hà micca effetti latu cumparatu cù emeticu manuale.

Tuttavia, insiders di l'industria puntanu chì u cumpurtamentu emeticu hà assai dannu à a salute, o dannu l'esofago, i denti, u pancreas, a ghiandola salivary, a ghiandola parotide è altri tessuti di u corpu, risultatu in disordini elettroliti, aritmia, convulsioni, scossa, attaccu epilepticu è altri gravi. cunsiquenzi, è ancu arrestu cardiaca porta à a morte Per quessa, u pruduttu di tubu emetic deve esse accuratamente sceltu à evitari trattamentu ghjudiziariu o perdita di pruprietà per via di selezzione improper.


Tempu di pubblicazione: 22-dic-2020