• BANNER 5

Strumenti di Derusting è Scaling Machine chì travaglia nantu à a nave

Strumenti di Derusting è Scaling Machine chì travaglia nantu à a nave

I metudi di rimozione di a ruggine cumunimenti utilizati in i navi includenu a rimozione di a ruggine manuale, a rimozione di a ruggine meccanica è a rimozione di a ruggine chimica.

 

(1) L'attrezzi manuali di derusting includenu martellu chipping (codice impa: 612611,612612), pala, raschiatore di ponte (codice impa 613246), Scraper Angle Double Ended (codice impa: 613242), spazzola di filu d'acciaio, ecc. sbattu cù un martellu è poi eradicatu cù una pala.A causa di l'alta intensità di travagliu, a bassa efficienza di derusting, in generale 0,2 ~ 0,5 m2 / h, l'ambiente duru, hè difficiule di caccià a terra cum'è a scala d'ossidu, l'effettu derusting poveru, è hè difficiule di ottene a pulizia specifica è a rugosità. hè statu rimpiazzatu gradualmente da metudi meccanichi è chimichi Sustituitu da.Tuttavia, stu metudu hè spessu usatu in u prucessu di riparazione di navi, in particulare in a riparazione di difetti lucali;A derusting manuale deve esse ancu appiicata à e parti chì sò difficiuli di ghjunghje da a derusting meccanica, cum'è cabine strette, anguli è bordi nantu à a parte posteriore di l'acciaio di a sezione è altri spazii cù funziunamentu difficili.

 

(2) Ci sò assai arnesi è prucessi per derusting miccanicu, principarmenti cum'è seguita.

 

1. Small pneumatici o electric derusting.Hè principarmenti alimentatu da l'electricità o l'aria compressa è dotatu di un dispositivu di derusting adattatu per u muvimentu reciprocu o rotativu per risponde à i bisogni di derusting di diverse occasioni.Per esempiu, smerigliatrice angolare elettrica cù spazzola di filu d'acciaio, scalpellu pneumaticu à jet d'agulla (codice impa: 590463, 590464), spazzole di derusting pneumatiche (codice impa: 592071), martello pneumaticu scalatore (codice impa: 590382), dispositivo di derusting rotativu di tippu di denti, etc. appartenenu à l'equipaggiu semi meccanizatu.L'arnesi sò ligeri è flessibili.Puderanu eliminà a ruggine è u vechju revestimentu cumpletamente.Puderanu roughen the coating.L'efficienza hè assai migliurata cumparatu cù a derusting manuale, finu à 1 ~ 2M2 / h, ma ùn ponu micca sguassà a scala d'ossidu, è a rugosità di a superficia hè chjuca, ùn pò micca ottene una qualità di trattamentu di superficia di alta qualità, è l'efficienza di u travagliu hè più bassu. cà quellu di trattamentu spray.Si pò ièssiri usatu in ogni parte, soprattuttu in u prucessu di riparà navi.

 

2、 Granigliatura (sabbia) derusting.Hè principarmenti cumpostu di l'erosione di jet di particella per ottene a pulizia di a superficia è a rugosità adatta.L'attrezzatura include una granigliatrice aperta (sabbia), una granigliatrice chiusa (camera di sabbia) è una macchina di granigliatura a vuoto (sabbia).Sabbiatura aperta A macchina (sabbia) hè largamente usata è pò sguassà cumplettamente tutte e impurità nantu à a superficia metallica, cum'è a scala d'ossidu, a ruggine è a vechja film di pittura.Hà una alta efficienza di derusting di 4 ~ 5m2 / h, altu gradu meccanicu è una bona qualità di derusting.In ogni casu, hè prublema di pulizziari u situ perchè l'abrasivu ùn pò micca esse riciclatu in generale, chì hà un impattu in altre operazioni.Per quessa, hà una forte contaminazione ambientale è hè stata restritta gradualmente recentemente.

 

3. pulitore d'alta pressione (codice impa: 590736).Aduprendu l'impattu di u jet d'acqua d'alta pressione (più a macinazione abrasiva) è l'acqua di prisione distrughjenu l'aderenza di a ruggine è u revestimentu à a piastra d'acciaio.Hè carattarizatu da micca a contaminazione di polvera, senza danni à a piastra d'acciaio, migliurà assai l'efficienza di derusting, finu à più di 15m2 / h, è una bona qualità di derusting.Tuttavia, a piastra azzaru dopu à derusting hè facile à rust daretu, cusì hè necessariu di applicà un coating derusting bagnata spiciali, chì hà un grande impattu nant'à u revestimentu di rivestimenti prestazione generale.

 

4. Shot Blasting-Electric scaler machine (impa code: 591217,591218), deck scaler (impa code: 592235,592236,592237), electric rust rimozione superficia cleaing macine, large area deck scaling machine 110V, 2020VShot). Blasting hè di utilizà l'impeller rotating d'alta velocità per scaccià l'abrasive à a superficia d'acciaio per ottene u scopu di a rimozione di ruggine.Hè un metudu di trattamentu meccanicu più avanzatu per a rimozione di ruggine di i materiali di l'acciaio di u casco.Ùn hè micca solu una alta efficienza di pruduzzione, ma ancu un prezzu bassu è un altu gradu d'automatizazione.Pò esse realizatu u funziunamentu di a linea di assemblea cù menu contaminazione ambientale, ma pò esse operatu solu in casa.

 

 

(3) Derusting chimicu hè principarmenti un mètudu derusting chì usa a reazzione chimica trà l'acidu è l'ossidu di metallu per caccià i prudutti di ruggine nantu à a superficia metallica, vale à dì, u cusì chjamatu derusting pickling pò esse operatu solu in l'attellu.


Tempu di Postu: Dec-24-2021